Veel gestelde vragen

Hoe snel wordt de IN-VI geleverd?
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 2 werkdagen te bezorgen. Bestellingen naar België zullen binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd worden.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen binnen Nederland versturen wij GRATIS!
Bestellingen naar België en Duitsland kosten €1,00

Kan ik een IN-VI retourneren?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Klik op “retourneren” voor de stappen die u dient te volgen.

Mijn IN-VI is beschadigd, wat nu?
Uiteraard controleren wij het item zo goed mogelijk voordat wij het naar jou toesturen. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat wij iets over het hoofd hebben gezien of dat er een fabrieksfout aanwezig is. Laat dit ons binnen 24 uur weten nadat de bestelling bij jou is afgeleverd via inviconcepts@gmail.com zodat wij dit zo snel mogelijk voor jou kunnen oplossen.

Kan ik er ook 100/200/1000/etc. bestellen voor mijn bedrijf?
Natuurlijk! Wij raden je aan contact met ons op te nemen, zodat wij een gepersonaliseerd aanbod kunnen doen. De meer je bestelt, de goedkoper het wordt.  Meer informatie

Waarom heb ik een webcam cover nodig?
Als je er zeker van wilt zijn dat niemand meekijkt via je webcam, dan is de IN-VI essentieel voor je persoonlijke beveiliging.

Past de webcam cover op elke laptop?
Een IN-VI is slechts 0,68mm dun en is op elk apparaat te gebruiken.

Waar kan je de webcam cover voor gebruiken?
De webcam cover is geschikt voor laptops, tablets, smartphones, desktops en zelfs smart tv’s. De IN-VI Webcam cover beschermt je privacy, een probleem dat steeds groter wordt.

Welke mogelijkheden zijn er voor de zakelijke markt?
Voor de zakelijke markt bieden wij mogelijkheden aan zoals:

  • Scherpe prijs voor grote aantallen van boven de 100 stuks (vanaf €1 – €2 per stuk).
  • Gepersonaliseerde verpakkingen (eigen ontwerp/logo)
  • Gepersonaliseerde webcam covers (eigen ontwerp/logo)

Voor meer informatie verwijzen wij je graag door naar de zakelijke pagina.

Waarom wordt mijn creditcard geweigerd?
Je creditcard kan geweigerd worden om één van de volgende redenen:

  • De kaart kan verlopen zijn. Check of je creditcard niet over de vervaldatum heen is.
  • Mogelijk is de bestedingslimiet van de creditcard bereikt. Raadpleeg bij je bank of de bestedingslimiet van de creditcard is overschreden.
  • Mogelijkerwijs zijn gegevens niet correct ingevoerd. Ga na of je alle verplichte vakken correct hebt ingevuld.